2009-08-30

"one night to be confused...

Gud hade en så underbar dag idag.. me and mr R möttes upp för att bara umgås och hänga idag.. så vi gick ner till Oj på söder och köpte lite lunch.. Mr R ville bjuda och hade en liten idé.. =)

Det är rätt så grymt hur man kan lära känna någon så snabbt och på något vänster ändå känna som att man alltid varit vänner.. =) Det jag vill komma till är att medan vi gick inne på Oj hann vi bli sura på varann, gå och handla maten lite snabbt och sen sitta och verkligen gnabba på varann som vilket par som helst. =) Han sa ngt som satte sig i mitt huvud som va så himla mycket "honom" och som också gör att jag tycker så mycket om honom.. Hans ärlighet och klokhet, som han faktiskt har,. (fast än jag kanske inte skulle erkänna det direkt till dig.. :P )

Vi satt där och gnabba och så säger han: "- Kommer du ihåg när vi satt nere på gröningen, andra gången vi sågs, och jag sa att vi kommer någon gång bråka och någongång va va skitsura på varann, hur overkligt det änns känns. Det är nu!" Sen bara vände han bort huvudet och satt tyst.. Och fy va bra sagt mor mig... För jag förtjänade verkligen det.. Det är det som även skrämmer mig lite, på ett bra sätt.. Att han tacklar mitt humör och min personlighet så jävla bra. För han ger bara ärliga, sanna, ibland stenhårda svar i stilen "In your face, b*tch", och det verkar vara det som faktiskt behöver för att man ska kunna tygla mig.

Iaf, efter några minuters sura blickar och suckar, så tog han min hand i bilen påväg ner till gröningen och höll den sådär som bara "han" gör..ÅH! Lycka! haha.. nej gud.. nu börjar jag balla ur här känslomässigt.. Kommer inte få träffa honom nu på 2-3 dagar så det är lite jobbigt..

Summan av denna kademummadag..(?) :D är att vi satt på gröningen och åt baguett med räksallad och delade på en cola och bara suckade och titta på folk och "bara va"..

Älskar det, att man bara kan va ibland..

Nej nu ska jag kolla på ngt på tv. Simon kommer hit imorgon för jobb på hemsidan.. sägertill när den kommer ut! Det kommer va lite gott och blandat på det, börjar med att lägga upp lote covers och sen kommer det även lite egenskrivet förhoppningsvis snart. =) Men båda är väldigt noga och kommer på nya ideer hela tiden som gör att vi ändrar och har oss,,

Vi hörs snart igen! =)

ps. har återupplivat min kärlek till josé gonzales.. Åh han är så bra! ds.

Inga kommentarer: