2009-08-31

naaw..

Fick ett mail från Mr R idag..Vad kan man säga? kan han skriva sötare? =)


" När jag gick och la mig igår så tänkte jag på dig, när jag vakna gjorde jag det och jag lär göra det hela dagen också. JAG VILL HA DIG MALIN !!!!! Hade jag inte sparat ditt numer den dag när du ringde hade jag inte behövt gå igenom allt detta, men samtidigt är jag skitglad över att jag har fått träffa dig, du gör mig glad varje gång vi träffas, du göra mina dagar på jobbet lättare... din lilla skit malin hehe :P trodde aldrig en liten 20 åring skulle kunna fånga mitt hjärta och min tid så mycket som du har lyckats med... Tycker om dig jätte jätte jätte mycket. puss på dina goa kinder!!!"

Åhhhhh... haha, att en 24 åring skulle tycka jag är liten tycker jag är lite väl kanske... :D men han får väl känna sig stor.. =)

Inga kommentarer: