2009-08-21

freaky friday

vilken segedag det varit dag. =) blev väckt av mamma kl 10 av att hon berättar att Erik fått öroninflamation och att han måste vara hos mig efter läkarbesöket till kl. 14.00

Jag har aldorg något emot att ha besök av syskon, om det nu inte är så att man har andra planer, vilket jag hade.. Mr R skulle ju kommaaa!

Men det löste vi snabbt. Ringde honom han kom förbi lite snabbt, drog när dom kom, genom att smita upp i trapphuset när mamma ringde på porten..;P hihi, sen kom han igen när mamma kom och hämtade Erik vid två.

Vi gick och la oss lite och snackade skit, jag fick lära mig massor av nya saker, och sen tröttnade vi på att va inne, så vi åkte bort till Råå ch satt där till sju och bara snacka massor utav skit och hängde. =)

Nu sitter jqg och äter lite mat, dricker ett gas vin oh väntar på att Mr R kommer hemifrån så vi kan ha en helkväll med varann...

see ya..

Inga kommentarer: