2009-08-20

en vanlig torsdag..

Tjaa.. Idag har jag hunnit med otroligt mycket, tycker jag!

Först och främst klurade jag ut hur man kanalsöker på min TV, så nu slipper jag "The days of our lifes" på TV 3 efter som att det var den enda kanalen jag har haft. Så nu har jag faktiskt hela 15(!) kanaler.

Efter det gick jag till sjukhusets blodgivarcentral och bokade tid för provtagning för att helt enkelt se om mitt blod är ngt att ha. =) Tisdag nästa vecka kl. 12.30 ska jag dit! :D

Efter det ringde jag Marianne, som är caféteriadam på Nicolaiskolan (my old school) och kollade om hon jobbade, eftersom att jag ändå va i krokarna, och det var hon! Så jag gick till Nic för att kika lite och gud vad dom har gjort om.. Det känns verkligen inte som min gamla skola längre..

Efter drygt en halvtimme så var Marianne klar för dagen och hon frågade mig om jag ville följa med hem till henne för lite kaffe och bullar och det tackar man ju inte nej till.... =) Jättekul att få komma hem till Marianne, vi drack kaffe, och tittade i album.. =)

Sen drog jag hem och efter ett tag kom en väldigt god, ny vän hem till mig och hämtade upp mig för lite trevlig "tumanhand"-time borta vid Pålsjö Slott.. Jag kommer kanske att nämna denna personen i bloggen men väljer att kalla honom Mr R eftersom att jag inte rikigt vill prata om honom "in person" än.....

Vi har iaf haft en supermysig kväll! Åkt runt i hans fina svarta bil i stan i mörkret..(BMWz3), kollat på tv hemma hos mig och drukit vin.. =) Synd att han va tvungen att gå hem.. :(

That´s my thursday..

Mr R kanske kommer och väcker mig imorgon.. hehe

We´ll see.. Jag berättar mer imorgon!

NattiNatti..

Inga kommentarer: