2009-08-18

im not livin´in america...

Och inte i sthlm heller.. =)

Sorry om det varit jättedött här senaste halvåret typ, det har varit väldigt turbulent men och otroligt mycket roligt i sommar. Jag har för er som inte vet, flyttat ner till Skåne, själv, vilket är otroligt skönt. Jag behöver tid för mig själv och tid för att hitta tillbaka till vem jag är, för jag är (förhoppningsvis) inte samma person som jag va när jag drog hemifrån för två år sen. =) hehe..

Annars rullar allt på, flyttade in i min lägenhet på Ene/högaborg (vet inte riktigt vad det är. :D) för två veckor sen och det har varit fullt ös sen dess. =) I love it!

Har lärt känna några nya människor på sista tiden som jag är otroligt glad att jag träffat. =) you know who you are. ;) haha.. Nej, men det är alltid trevligt att lära känna nytt folk.

Tror inte det är så himla mycket annars just nu att berätta. Jag får hinna ikapp oh skriva när jag har tid och kommer på saker att berätta. =)


Vi hörs!

Inga kommentarer: