2008-11-18

work work..

Heej..
Sitter nu på mitt nya jobb som är ett trevligt place.
Har inte fått någon utbildning ännu, men har skrivit ett eget manus på gamla erfarenheter och sitter och testringer lite försiktigt..

Annars rullar allt på. HAr kommit igån med träningen nu igen efter min vacka vurpa som jag lyckade med på Halloween.. Stuckade ju foten och fick en extra tennisboll-svulnad i två veckor i höger fotled.. Svulnaden är fortfarande kvar lite och jag kan inte stå på tå med högerfoten utan att grimatiserar reält, men annars funkar det bra. =) haha..

Åker ner till skåne i helgen. Något som jag veerkligen längtat efter! Ni som är vet med er att ni är hemma under helgen, RING, så kan vi träffas och fika.. Va så längesen jag träffa folk..!!

Kraaam so long..

see ya..

Inga kommentarer: