2008-11-10

måndag morgon...

Hellu..


Idag har jag verkligen fått energi av helgen känner jag. Sista veckan på jobbet nu, ska verkligen ta tag i mig själv och försöka prestera bra!


Jessica, my wonderful kollega är äntligen tillbaka, så nu förgylls min vardag igen av hennes närvaro. =) Kommer sakna dig som feeen på nya jobbet. :( But we´ll keep in toutch!


Denna veckan komme verkligen bli händelserik. Pappsen kommer upp för kurs till sthlm så jag får träffa honom!! Wie! Vi ska ut och äta och mysa!


Ska på två intervjuer förövrigt i veckan, alltid bra att slänga ut krokar. Det ena är en intervju för en tjänst på American Express och det andra va en tjänst på ett företag likanande Expandator.

Det viktiga är att dom här personerna får träffa mig och att jag lägg in i deras register. Det är headhunters på rekryterings/bemanninsföretag som jag ska träffa och det beryder att vilka jobb som helst kan dyka upp.


Önska mig lycka till! =)


(btw, fan va jag hatar det vinande fönstret på kontoret. Varje gång det blåser, så tjuter det som om man klämt en katt i fönstret.. Skitstörigt!!!)




Krääääm på er!


Malin



BabySis va på besök förrförra helgen.. Supermysigt! Miss my familia!

Inga kommentarer: