2008-03-18

Oj vilken dag..

Näst sista repet inför vår lilla kosert med kören idag.. Tyvärr så dyker det inte upp så mycket folk som jag och Markus hoppas på. Men ja, dom kan väl sina saker då da?

Kan knappt förstå att jag åker till och hälsar på i Sthlm om typ 35 timmar! GAH! Helt fucking unbeliveble! (hmmf.. stavning.. :S haha)

Imorgon blir det sovmorgon till ETT(!), dans till halv fyra, sen jobb mellan 17 och 21 (såå gött att slippa stängning!) och sen hem och packa.. HAHA PACKA?! så coolt..

Annars var det himla kul med kören idag, folk var så duktiga, lärde som en afrikans dans till en av de afrikanska sångerna som vi sjunger. Uppskattat av de flesta.. :P
Sjuukr kul att träffa Mackan också.. Min lilla pudding :) If you read this, darling...
You´re my no. 1! The one and only! Det vet du.... ;)

Nej, nu ska jag geschlafen gewesen som min kära far brukar säga. Betyder verkligen ingenting, men man förstår ändå vad det betyder.. haha.

Puss och god natt!

Inga kommentarer: