2008-03-17

Lets begin...

Hej Alla!

Efter många månaders funderande och speciellt efter att ha börjat läsa Jensapaugens (som är och pluggar i slovenien) blogg, så förstår jag faktiskt hur kul det är med bloggar!


Inte minns, när jag tänker efter hur mycket som har hänt i mitt liv, det senaste året och att det faktiskt kan finnas människor där ute (du ;P ) som tycker det är intressant att läsa om det. :D

Ni som inte vet, så pluggar jag i Kalmar just nu och har gjort detta sen september förra året
Rätt kul, men känner att det inte är min grej riktigt med låg och mellanstadielärare, så nu är nästa plan att flytta hem till HBG eller Malmö till hösten och jobba... OM jag inte kommer in på musikhösgkola. =)

Jag var nämligen nere i Malmö nu förrförra veckan och sökte och gick mycket oväntat vidare till sista ansökan. WIE! Så då vart det bara att flänga ner till malmö nu i förra veckan under två dagar och göra en jevla massa andra prov. PUH! men det gick rätt bra faktiskt! Om man bortser från musikteorin... och gehörsteorin... och pianostycket... :S Skitsamma! Jag gjorde mitt bästa, efter förutsättningarna..

Så 18e april får jag reda på om jag kommit in, vilket jag dock tvivlar på!


Andra planer framöver? Hmm, kommer lämna Kalmar över påsken och hälsa på en nyfunnen vän i Sthilm. Ser mycket fram emot detta. =) har ju knappt varit i huvudstaden och det är ju lite illa faktiskt. =)

Nej, nu ska jag ta och läsa lite plugg och sedan gosa med min katt. =)

Ja just det! Jag har en egen katt! Lily heter hon och är heeeelt underbar! 9 månader och megapubertetskatt för tillfället..

Nej, plugga och sen samla krafter till imorgon.. Har snart konsert med stundentkören och måste se till så folk kan sina saker, :S

Just de ja.. hehe. Jag är körledare för KalmarKeys =) Studentkören i kalmar, tillsammans med världens goaste grabb, Markus! Heeeelt underbar kille. Jag är Så glad att jag har han!

Puss på er alla, det kommer mer snart igen...

Inga kommentarer: