2008-03-31

ha haa..

Jaha, då vart de måndag igen. Kul...

Vet inte riktigt avd som händer i mitt liv just nu faktiskt. Känns som om jag står vid ett stopptecken på en rakstäcka och inte vågar köra för de skulle kunan hoppa ut ett rådjur på vägen typ. '
Bella sov över här igår, himla mysigt =) Underbara människa är du!

Känns som om jag mst går och väntar på den 18e april för resultatet från musikhögskolan. Sjukt nervös är jag.. Börjar tvivla på att jag verkligen pallar plugga om jag nu kommer in. Hade bara varit så gött att få jobba ngt år först.. Får se vad som händer. Det är ju rätt många faktorer och personer som spelar in..

Idolsökning på lördag. Har fundering att söka. Kan dock inte komma på vad sjutton man ska sjunga. Vill dom ha en blondin till, liksom?
Är jag en idol?
varför ska jag bli idol 2008?

Det måste jag ju kunan svara på. Och det kan jag inte.. :S jag vill att männsikor ska få ta del av den musiken jag älskar?
Eller?

I don´t know!

Jag och thomas har i allafall beställt biljett för honom nu så nu kommer han ner :D Tjoho! Det bästa på länge!! Lr, sen vi beställde biljetten upp till mig.. :P

Jag tycker verkligen om denna människa, helt sjukt. Ser verkligemn fram emot att får lära känna honom.. Väldigt väl!

Syskonen var uppe över påsklovet och hälsade på storasyster. Puh vilket dygn! Erik (lillebror på 11 år) har inte mycket sammarbetsvilja.. och Johanna (16!) är fan inte mycket smidigare i mellanåt. :D Haha. Så pestiga.. Men jag älskar dom, åh, så mycket!

Hör av mig när jag vet mer om idol. Ge mig förslag om ni har några på vad man kan sjunga!

Kraaam!

Inga kommentarer: